A leaked letter from the BBC confirms that the broadcaster has admitted that there is "no hard evidence" behind the allegations it recently made in its Panorama programme that claimed Wi-Fi poses a health risk to children who may be susceptible to something called "electromagnetic hypersensitivity".

Viewers who wrote to the BBC compaining about the programme (aired this Monday) received a letter from the BBC, which stated:

"Many thanks for taking the time to get in touch following our show, Wi-Fi - A Warning Signal.

"I'm sorry if you believe the programme lacked the hard evidence you wanted to see. Unfortunately, the truth is that as things stand, there is no hard evidence regarding the effects of long-term exposure to Wi-Fi, which is why we made the programme."

The letter was leaked to the Bad Science website, where you can read it in full.

More: Read my earlier blog about the scare-mongering BBC and its techno fear:

Wi-Fi dangers investigated again